חגי גולן, עורך "גלובס", נבחר לאיש השיווק של אוגוסט

חגי גולן, העורך הראשי של "גלובס", נבחר על ידי איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש אוגוסט. גולן נבחר בזכות מיקוד ושדרוג המגזינים של "גלובס", כחלק ממהלך כולל שמטרתו הפיכת העיתון ממותג חדשות כלכלי - למותג תוכן כלכלי.

המהלך הוכיח את עצמו הן ברמת ההכנסות מפרסום במוצרי המגזין והן במידת שביעות רצון הקוראים. הוא בא לידי ביטוי גם בעלייה כוללת של החשיפה ל"גלובס": על פי סקר TGI שפורסם לאחרונה, החשיפה לעיתון עלתה ביותר מ-9% במחצית הראשונה של 2009.

"'גלובס' נותן היום תוכן איכותי ובלעדי, המספק לקוראיו ערך מוסף אמיתי וכלים מקצועיים - מעבר לרמת הדיווח השוטף", כך נימקו השופטים בוועדה הבוחרת מדי חודש את איש השיווק מטעם איגוד השיווק הישראלי.

לפני כשלוש שנים הושק מחדש מגזין סוף השבוע של "גלובס", "G", בהצלחה רבה, והפך למגזין סוף שבוע יוקרתי, איכותי ואהוד על קהל הקוראים. השנה הושלמה המהפכה עם החדשנות במגזינים "מדד המותגים", "ליידי גלובס" ו"פירמה". *