קרוקר טוענת כי 80 מבין 500 הפוסטרים של כרמן אלקטרה נגנבו ע"י תושבי ת"א מאוטובוסים ושלטי חוצות

במה שנראה כחלק מספין פרסומי לא חכם במיוחד, הודיעה היום יצרנית הג'ינסים כי תציב מאבטחים בצמתים הראשיים בהם מוצבים שלטי החוצות

בר תקשורת, משרד יחסי הציבור של מותג קרוקר, שיגר הבוקר (ג') הודעה לעיתונות בה נטען כי 80 מ-500 הפוסטרים של כרמן אלקטרה שהציבה קרוקר במרכז הארץ נגנבו מתחנות אוטובוסים ומשלטי חוצות במרכז הארץ. "מסתבר ששלטי החוצות לא שימשו רק לפרסום המותג, אלא גם להנאתם של תושבי ת"א", נאמר בהודעה לעיתונות.

בתגובה, נאמר בהודעה לעיתונות, החליטה חברת קרוקר להעמיד מאבטחים בצמתים הראשיים בהם מוצבים שלטי החוצות.

מותג הג'ינסים 'קרוקר יצא השבוע בקמפיין תדמיתי לרגל השקת קולקציית קיץ 2008. בקמפיין מככבת אלקטרה, שסרטון הפרסומת בכיכובה נפסל שלוש פעמים ואושר בסופו של דבר לשידור בטלוויזיה רק אחרי השעה 22:00.

בסרטון נכנסת אלקטרה בנסיעה פרועה בקבריולט לשכונת פשע בלוס אנג'לס, שם היא פוגשת סוחר לטיני צעיר, מבקשת לקנות ממנו דבר מה ונכנסת איתו לסמטה חשוכה. בסופה של "סצנה לוהטת", אלקטרה יוצאת כשלגופה ג'ינס חדש וצמוד ומאחוריה הסוחר נשאר בתחתונים.

בקרוקר, אם מישהו זקוק עדיין להסברים, הולכים שוב על פרובוקציות. והפעם גם תושבי המרכז תורמים, ללא שמישהו שאל אותם, את חלקם.