צלם פפראצ'י תובע 100 אלף שקל מבר רפאלי: "צעקה בתוך מסעדה שהורשעתי בעבירות מין"

הצלם ברק פכטר הגיש תביעת דיבה נגד הדוגמנית ואמה, שלטענתו חזרה על ההשמצות נגדו ברדיו

המלחמה בין הדוגמנית בר רפאלי לצלמי הפפראצ'י מגיעה לבית המשפט. לאחר שרפאלי מתחה ביקורת חריפה על התנהגותם של צלמי הפפראצ'י בארץ במספר ראיונות, מגיש היום (א') צלם הפפראצ'י ברק פכטר לבית משפט השלום בהרצליה תביעת דיבה בסך 100 אלף שקל נגד הדוגמנית ואמה ציפי רפאלי. זאת, בטענה שהשתיים פירסמו דברי לשון הרע נגדו.

פכטר, צלם עיתונות בעיתון "מעריב" מזה כ-8 שנים, טוען כי הדוגמנית השמיצה אותו במסעדת הפריים בת"א, ואמרה בין היתר כי הורשע בעבירות מין, ואילו אמה חזרה על ההשמצות נגדו במסגרת תוכנית הרדיו בשידור חי של ג'ודי ניר-מוזס-שלום.

לטענת התובע, באמצעות עו"ד משה זאב בן-דורי, לפני כחודשיים בעת שהותו במסעדת פריים ברמת החייל בת"א, הוא הבחין בבר רפאלי והחל לצלם אותה. לדבריו, בתגובה החלה רפאלי לצעוק בקולי קולות במסעדה "מה הוא עושה פה, מי אמר לו שאני פה, איך הוא הגיע לפה המגעיל הזה".

לאחר מכן, לדבריו, החלה רפאלי לשוחח בפלאפון בקולי קולות, כשכל הנוכחים במסעדה שומעים את תוכן שיחתה. לטענתו, היא השמיצה בשיחה קשות את שמו הטוב, ובין היתר ייחסה לו עבר פלילי חמור של עבירות מין, בהן לשיטתה הוא הורשע ונדון לעבודות שירות.

התובע טוען כי לאחר מכן פנתה רפאלי לחברתו ולחברתה שהגיעו למסעדה כדי לסעוד עימו, כשהיא צועקת לעברן "מה אתן עושות איתו? אתן יודעות מי זה? הוא מסוכן, עשה עבודות שירות על עבירות מין, הטרדות מיניות, הוא מטריד דוגמניות בשירותים, זה דבר ידוע בתעשייה שלנו".

הצלם טוען עוד כי כשבועיים לאחר מכן, בעת שאמה של בר רפאלי התראיינה בתוכנית הרדיו "השבוע על פי ג'ודי", היא חזרה על דבריה המשמיצים של ביתה באומרה לניר-מוזס-שלום: "ברק פכטר עשה עבודות שירות על מעשים מגונים".

הצלם טוען כי מדובר במקרה קלאסי של לשון הרע, פגיעה בשמו הטוב ובמעמדו, ולכן הוא זכאי לפיצוי בלא הוכחת נזק בסך 100 אלף שקל מהדומנית ואמה. (ת.א.07/ 10 -2572).