iDigital מחפשת בבלוגים את העובדים לחנות החדשה של אפל

הדרישות: "אנשים בעלי אורח-חיים דיגיטלי, שחיים את החיים שלהם דרך וידאו, מוסיקה ותמונות"

בניגוד לכל חנות קמעונאית 'רגילה' אחרת, האפל סטור - כמו כל דבר שאפל עושה - נחשבת בעיני חסידיה לחוויה דתית כמעט. מכאן שלא מפתיע במיוחד הביקוש הגדול שיש לעבודה בחנויות האלה.

זה גם בוודאי אחד הגורמים להצלחתה האדירה של רשת החנויות של אפל ברחבי העולם: עשרות צעירים בחולצות ירוקות הנושאות את הלוגו של אפל, מסתובבים בין האנשים השוהים בחנות ומשתמשים במכשיריה של אפל ללא הגבלת זמן, ומסבירים באדיבות ובסבלנות לכל דורש גם את ההסברים הספציפיים ביותר. רוצים הדרכה על יצירת טראק מוסיקלי ב-Garageband? הנציג ישב עמכם 40 דקות ויסביר לכם. וזה מגיע רחוק יותר: ב'בר הגאונים', המעוצב - כשמו הוא - כבר, יושבים 'גאוני מק' המסוגלים לפתור את רוב הבעיות הנפוצות תוך דקות, כשהם מסבירים באדיבות ליושב מולם מה הם עושים ומלמדים תוך כך על מבנהו הפנימי של המכשיר. וישנן גם ההדרכות - אולם הדרכות המשולב בחנות בו יכולים עוברי אורח להצטרף להרצאות מעניינות על מסך ענק - כדי ללמוד איך לערוך את התמונות שלהם או לסדר את המוסיקה שלהם במקינטוש.

ועכשיו כל זה קורה גם בישראל: בקרוב תפתח חנות האפל הראשונה בארץ הקודש, בקניון רמת-אביב - ותופעל ע"י הנציגה המקומית iDigital, זאת לאחר שנים בהן התחננו חובבי אפל הישראלים לנציגה הקודמת, ידע, שתפתח חנות כזו. אך בעוד שבארה"ב מדברים כבר על כ-10% מהאוכלוסייה שמשתמשים במקינטוש, בארץ הנתונים קצת טובים פחות (בעיקר בגלל שנים של הזנחה) ולכן iDigital, כך נראה, מצאה דרך מקורית במיוחד לגייס עובדים לחנות החדשה.

"אנחנו מחפשים רעיונות יצירתיים על מנת למצוא את המועמדים המתאימים ביותר לאיוש החנות", מסבירים ב-iDigital. במסגרת המאמצים לאיתור מועמדים פנתה iDigital דרך חברת יחסי הציבור שלה לבלוגרים המובילים בתחומים הרלוונטיים, בתקווה שאלה יעזרו לאתר מועמדים חדשים. כרגע התפרסמה הודעה ב-PocketPCfreak.com בלבד, אך ב-iDigital עוד אופטימיים. "אנחנו מחפשים אנשים בעלי אורח חיים דיגיטלי, שחיים את החיים שלהם דרך וידאו, מוסיקה ותמונות" מסביר ערן תור, מנכ"ל iDigital. "אנחנו רוצים לתת תחושה דומה לזו המתקבלת בחנויות אפל ברחבי העולם", הוא מסכם.

עוד הוסיפו ב-iDigital כי עד כה פנו מאות מועמדים לעבודה בחנות - ומתוכם יבחרו 20 שיעברו תהליך עבודה ייחודי ברוח המותג של אפל.