במושב "אלף ימים מהיום", שעסק ברייטינג וחיפוש באינטרנט, בוועידת "תקשורת ונתח שוק" של "גלובס", אמר היום (ב') אילן ישועה, מנכ"ל וואלה, כי התוצאות של מערכת המדידה של גוגל לרייטינג באינטרנט, גוגל טרנדס, הן תוצאות גרועות - "וזה החלק הפחות נורא בבעיה".
לדבריו, "מה שחמור מכך הוא שכדי לערער עליהן, נאלצים לקוחות להתחבר למערכת גוגל אנליטיקס שנותנת תוצאות שונות, מפריכה את המהימנות של גוגל טרנדס - אך בד-בבד פותחת את פעילות האתר הנמדד לעיני אנשי גוגל". ישועה אמר התייחס בכך לפרסום מלפני זמן מה, לפיו האתר YNET נמצא פופולרי יותר מוואלה.
באותו מושב נשאל אבינועם ברוג, נשיא מרקט ווץ', לגבי האפשרות ליצור סטנדרט לזירה כל-כך פרוצה במדידות כמו רשת האינטרנט. "אני בטוח שאפשר ליצור סטנדרט, כיוון שלדברים טובים אפשר להתרגל מהר", אמר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.