בראש דירוג
הפרסומות המדוברות ברשת ניצבת השבוע הפרסומת של קבוצת
קרסו, יבואנית
רנו בישראל, באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב, שחוללה 17% מהיקף השיחה ברשת על פרסומות. יצויין כי הפרסומת החלה לעורר שיחה בשבועות האחרונים, טרם עלייתה לאוויר.
הפרסומת, בכיכובו של עידו רוזנבלום, מובילה את "מהפיכת האמינות" של רנו תחת הסלוגן: "רנו החדשה - לא רואה מוסך".
שני נושאים עיקריים שימשו כמחוללי השיחה העיקריים על הקמפיין ברשת השבוע. מחולל השיחה הראשון, שהיווה 61% מכלל השיחה ברשת, דן בסנטימנט הגולשים בנוגע לפרסומת. 60% מהגולשים הביעו דעה חיובית בנוגע לפרסומת, וטענו כי הפרסומת מצחיקה ומטפלת היטב בבעיית המוניטין הרע של רנו: "יש כאן אומץ של יבואן להסתכל לליבת הבעיה שלו בארץ ולא להתעלם ממנה", אמר אחד מהגולשים.
לעומתם, 40% הביעו דעה שלילית על הפרסומת, וחלקם טענו כי היא מטעה את הצופים. "פרסומת כזו היה נכון להוציא אחרי שכבר הוכיחו שיפור משמעותי", הזהיר גולש אחר.
מחולל השיחה השני, שהיווה 39% מכלל השיחה על הפרסומת ברשת, דן במותג רנו וביבואנית קרסו. 68% מהגולשים טענו כי רנו היא מכונית לא טובה, וכי שירות היבואנית הוא רע. לעומתם, 32% מהגולשים טענו כי רנו היא מכונית טובה, ושירות היבואנית הוא טוב.
את מספר השיחות הרב ביותר השבוע קיבל קמפיין "הפייסבוק" של עלית לאצבעות השוקולד החדשות, שחולל 11% מהשיחות ברשת. במקום השני בדירוג השבוע ממוקמת הפרסומת של בנק הפועלים עם "דן חסכן" ו-14% מהיקף השיחה ברשת. את המקום השלישי גרפו יחד הקמפיין של המועצה לצרכנות נגד עמלות הבנקים והקמפיין של עלית לאצבעות השוקולד, עם 8% מהיקף השיחה ברשת.
* גילוי נאות: Twisted מטפלת במותג ניסאן מבית קרסו - המייבאת גם את המותג רנו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.