משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי זכה ב-3 "אריות" בפסטיבל הפרסום בקאן. הזכייה הגדולה ביותר היא עבור קמפיין הרדיו ל-SDIA - זכייה ראשונה לישראל בקטגוריית הרדיו.
בקטגורית המדיה זכה המשרד ב"אריות" ברונזה עבור קמפיין משחת השיניים אלמקס ועבור קמפיין SIDA. בכך משלים המשרד זכייה כוללת של 12 "אריות" ב-3 השנים האחרונות.
כמו כן, המשרד הוכרז כפיינליסט בעקבות קמפיין בקבוק המכוניות המרוסקות שהוצב בנתיבי איילון במסגרת המאבק בתאונות הדרכים. זוהי המועמדות העשירית של המשרד בפסטיבל.
במקביל זכה משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ב"אריה" הראשון בתולדותיו. המשרד זכה ב"אריה" ברונזה על קמפיין הפרו-בונו לעמותת "בקול". מדובר בקמפיין "הבועה" להעלאת המודעות והתמיכה בלקויי שמיעה.
בתוך כך, אנשי באומן-בר-ריבנאי יזמו מהלך קריאטיבי לפתרון הסכסוך הישראלי-פלסטיני בקאן. במסגרת המהלך, שנקרא "The Impossible Brief", יתבקשו אנשי קריאייטיב בינלאומיים להציע בריף לפתרון הסכסוך.
הרעיונות היצירתיים ביותר ירוכזו בספר אחד שיישלח לחברי פרלמנט פלסטינים וישראלים ובראשם אבו-מאזן ובנימין נתניהו.
יורם לוי, סמנכ"ל קריאייטיב בבאומן-בר-ריבנאי, מסר כי ה"בריף" בנושא הסכסוך הישראלי-פלסטיני לא נפתר עד כה על-ידי הפוליטיקאים, ולכן חשבו במשרד להפנות אותו לקהל היעד היצירתי ביותר בעולם, שמרוכז במשך שבוע אחד בשנה בפסטיבל הפרסום בקאן, אשר מקבץ אליו את אנשי הפרסום הטובים ביותר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.