פחות משלושה חודשים (ליתר דיוק 80 יום) הספיקו לאפל על מנת למכור 3 מיליון מכשירי iPad, כך הצהירה היום החברה. "אנשים אוהבים את ה-iPad אשר הפך לחלק מחיי היום יום שלהם" אמר מנכ"ל אפל, סטיב ג'ובס בהצהרה שפירסמה החברה."אנו עובדים קשה על מנת שהמכשיר הפילאי הזה יגיע לידיהם של אנשים נוספים המעוניינים בו ברחבי העולם".
החברה תחל למכור את מחשב הלוח הייחודי לה בעוד 9 מדינות בחודש הבא. ה-iPad של אפל מסתמן כהצלחה מסחררת, אך גורלו לא היה ברור בתחילה, כאשר הושק ב-3 באפריל תהו רבים ביחס להצלחה זו. מאז הצליח הגאדג'ט הנחשק לעקוף את כל הציפיות ולשנות את השוק.
אתמול דיווחו אמזון וברנס אנד נובל על כך שהן חותכות את מחירי קוראי הספרים האלקטרוניים שלהן קינדל ו-NOOK, גם על רקע התחרות שמציב למוצרים אלו ה-iPad.
ההשתלטות של אפל על התחום הנ"ל לא עברה ללא בעיות, זאת לאחר שחברת AT&T המספקת באופן בילעדי את שירותי הדור השלישי ל-iPad הפיצה פאטצ' אבטחה בתחילת החודש לאחר שקבוצת האקרים הצליחו לפרוץ את האתר של AT&T ולהוציא ממנו רשימות מייל של חלק מרוכשי ה-iPad.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.