הגולשים הישראלים הם מהמעורבים והפעילים ביותר בעולם. על-פי דו"ח שפרסמה אתמול (ד') חברת המחקר והמדידה העולמית קומסקור, הגולש הישראלי מבלה באינטרנט 38.3 שעות בממוצע בחודש - שני רק לגולש הקנדי, המבלה 40.4 שעות בממוצע לחודש.
עוד עולה מהדו"ח כי זמן השהייה הממוצע של הגולש הישראלי ברשת גבוה בכ-60% מזמן השהייה הממוצע בעולם, העומד על 24 שעות בממוצע למשתמש בחודש.
לדברי מייק ריד, סגן נשיא קומסקור, "ישראל היא אחד משוקי האינטרנט הכי פעילים ודינמיים בעולם".
במסגרת הדו"ח, קומסקור פרסמה גם את דירוג אתרי האינטרנט המובילים בישראל. על-פי הדו"ח, גוגל מדורגת במקום הראשון עם 3.8 מיליון גולשים שונים בחודש (92% מאוכלוסיית האינטרנט הישראלית); ואחריה פייסבוק עם 3.5 מיליון גולשים שונים בחודש (85% מהגולשים) וזינוק של 92% בשנה האחרונה.
במקום השלישי מדורגת קבוצת וואלה עם 3.1 מיליון גולשים שונים בחודש; במקום הרביעי קבוצת ynet, שמספר המבקרים בה בחודש עומד על 2.9 מיליון גולשים שונים; ובמקום החמישי מדורגת קבוצת מיקרוסופט.
נתוני קומסקור מתייחסים לאוכלוסיית הגולשים מעל גיל 15, והיא משקללת גלישה מהבית וממקומות העבודה.
על-פי הדו"ח, כשני שליש מ-20 האתרים המובילים בישראל הם אתרים לוקליים ולא בינלאומיים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.