המונדיאל בדרום אפריקה הפך את קיץ 2010 לאחד המוצלחים בהיסטוריה של הטוטו-ווינר. הטוטו-ווינר רשם הכנסת שיא של 210 מיליון שקל מהטורניר, עלייה של 3% בהשוואה להכנסות ממונדיאל 2006 שנערך בגרמניה.
הצפי לפני המשחקים עמד על 205 מיליון שקלים. שיא ההכנסות נרשם אתמול, במשחק הגמר בין ספרד להולנד שהביא להכנסה של 12 מיליון שקל.
בטוטו-ווינר מדווחים כי ההחזר ללקוחות בתקופת המונדיאל עבור זכיות עומד על 65%-70%. "מעבר לעובדה שהמונדיאל היה מוצלח מאוד מבחינתנו מבחינת הכנסות, גם הצלחנו לצרף קרוב ל-7,000 לקוחות חדשים שפתחו חשבון באתר האינטרנט שלנו", אמר היום ל"גלובס" מנכ"ל הטוטו-ווינר, עופר פרי. "ההשקה של משחקים חדשים הוכיחה את עצמה".
הטוטו-ווינר השקיע בפרסום בתקופת המונדיאל כ-5 מיליון שקלים. הצפי של הטוטו-ווינר ל-2010 הוא להכנסות של 1.6 מיליארד שקל, בהשוואה ל-1.36 מיליארד שקלים ב-2009. שנת המונדיאל הקודמת (2006) הסתיימה עם הכנסה כוללת של 1.43 מיליון שקלים.
הכנסות הטוטו-ווינר - חמש שנים אחרונות
2010* - 1.6 מיליארד שקלים
2009 - 1.36 מיליארד שקלים
2008 - 1.556 מיליארד שקלים
2007 - 1.57 מיליארד שקלים
2006 - 1.439 מיליארד שקלים
* 2010: צפי הכנסות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.