לבית המשפט המחוזי מרכז הוגשה היום (ב') בקשה לאישור תביעה ייצוגית בסך עשרות מיליוני שקלים נגד חברת בזק , בטענה כי זו הטעתה את לקוחות החברה כשהציגה בפניהם מסלולים של "דקות כלולות" שהיו אמורים להוזיל את חשבונות הטלפון שלהם - אך בפועל גרמו להפסדים משמעותיים לרבים מהמצטרפים למסלול.
באמצעות עו"ד יעקב אביעד ממשרד אביעד סרן ושות' ועו"ד גיל רון ממשרד עוה"ד רון, קינן ושות' טוען התובע הייצוגי, אסף פינק מירושלים, כי על סמך ניתוח הרגלי השימוש של הצרכנים בטלפונים הסלולריים בחרה בזק להציג בפני הלקוחות כי מדובר במסלולים כדאיים שיסייעו בידיהם לחסוך בהוצאות חשבון הטלפון - אך הדברים מוצגים כך גם ללקוחות שידוע לחברה כי המסלולים המוצעים יגרמו להם הפסד, לפי הנתונים שאספה בזק.
טרם הוגש כתב הגנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.