"בטר פלייס תמשיך לחפש מימון ממשקיעים פרטיים לצורך הקמת מערך הטענת הרכבים החשמליים ברחבי העולם", אמר אמש (ג') שי אגסי, מייסד ונשיא בטר פלייס, מיזם המכוניות החשמליות, בו שותפה, בין היתר, החברה לישראל של משפחת עופר.
"כל עוד אתה יכול לקחת כסף פרטי, אתה לוקח אותו", ציין אגסי באוזני כתבים בתדרוך עיתונאים. "ככה אתה יכול להמשיך קדימה בלי שיקולים קצרי טווח", הוסיף אגסי.
בטר פלייס עצמה כבר הצהירה על כוונתה לבנות מערכת הטענת רכבים חשמליים גלובאלית, אשר תתחיל בישראל ובדנמרק. ענקיות רכב דוגמת רנו הצרפתית כבר מפתחות מגוון רכבים, אשר יוכלו להיטען בעמדות ההטענה הייעודיות.
למרות הדברים שאמר לעיל, אגסי עצמו הודה כי בסופו של דבר היא תצטרך להנפיק מניות לציבור ולגייס כסף ככל שעסקיה יתקדמו. " בשלב מסוים, זה קשה יותר ויותר לגייס חוב כאשר אתה חברה פרטית", ציין אגסי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.