לברון ג'יימס לא נחת בסופו של דבר בניו יורק. אבל מסתבר שהבאזז שנוצר סביב הגעתו האפשרית דווקא עזר לניקס, שעל-פי דיווח באתר CNBC, מכרה את כל המנויים למשחקי הבית שלה במדיסון סקוור גארדן - סולד אאוט ראשון עבור הקבוצה מאז 2001/02.
הניקס מכרה 3,400 מנויים חדשים עד ה-8 ביולי, היום שבו ג'יימס הודיע כי ישחק דווקא במיאמי היט. ההסבר לכך הוא האווירה החיובית שנוצרה בעקבות הגעתו האפשרית של לברון, אך גם לאחר שהאופציה שלו ירדה מהפרק, נמכרו מנויים נוספים, שהצטרפו למנויים ותיקים שחידשו את הכניסה שלהם למשחקים בעונה הקרובה.
למרות עשור כושל בכל הקשור לצד המקצועי, התפוסה בגארדן, המכיל קרוב ל-20 אלף מקומות, לא ירדה מתחת ל-97%. בעונה הקרובה, מאמינים בניקס שהפנים החדשות בקבוצה, ביניהם אמארה סטודמאייר (בתמונה), יסייעו למלא את האולם לחלוטין.
מחירי המנויים, אגב, נעים בין 30 דולר למשחק (הזול ביותר) ל-3,000 דולר למשחק (היקר ביותר).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.