הדור החדש של המוראנו נמצא בארץ פחות משנה, אך באירופה הוא חוגג עוד מעט שנתיים - זמן מתאים למתיחת פנים נוספת. השינוי הבולט ביותר חיצונית הוא תהליך "אירופיזציה" של העיצוב החיצוני, שכולל החלפה של הגריל הקדמי הענק והנוצץ בגריל צנוע ומתון יותר, שמגיע בליווי פנסים חדשים ומתוחכמים ופגושים מאסיביים יותר, שמעניקים לכלי מראה קשוח ומתוחכם.
ניסן מראנו
גם תא הנוסעים עבר עדכון קל, שכולל בעיקר שדרוג של האבזור התקני עם שלל גאדג'טים מתוחכמים. אבל החידוש המרכזי מסתתר מתחת למכסה המנוע. מדובר במנוע דיזל, שמצטרף לראשונה להיצע של המוראנו. זהו ה-2.5 ליטר החדש והמתוחכם של ה"פאת'פיינדר" מהדור האחרון, שמייצר 190 כ"ס ו-45 קג"מ ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בת 6 מהירויות.
ניסן מראנו
ניסן מתגאה בפליטה "ירוקה" של 210 גרם CO2 לקילומטר בלבד ובנתוני צריכת דלק חסכוניים במיוחד. המוראנו המחודש יוצע באירופה כדגם 2011 ועדיין לא ידוע מתי יגיע ארצה והאם הוא יוצע גם בגרסת הדיזל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.