חברת החשמל מתכוונת להצטייד בכ-80 כלי רכב היברידיים חדשים למנהלים בדרגת מנהלי מחלקות. עלות ההצטיידות מוערכת בכ-10 עד 12 מיליון שקל.
ממכרז החברה, שנסגר לפני מספר ימים, עולה כי החברה מעוניינת לרכוש ישירות (לא בליסינג) כלי רכב היברידיים עם תיבת הילוכים אוטומטית רציפה. כלי הרכב היחידים, שעונים כיום לדרישה בקטגוריה הרלוונטית, הם טויוטה "פריוס", והונדה סיביק IMA ו"אינסייט".
ככל הידוע גם מאיר, יבואנית הונדה, וגם יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, ניגשו למכרז. בענף מעריכים כי הבחירה של חברת החשמל ברכב היברידי נובעת בעיקר משיקולי תדמית כחלק מהקמפיין הידידותי לסביבה, שהחברה מקדמת.
יצוין כי חברת החשמל דורשת אחריות של חמש שנים לפחות על המערכת החשמלית והסוללה הנטענת ברכב, אולם ללא הגבלת קילומטרים כפי שניתנת על כלי הרכב הללו לקוחות פרטיים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.