ועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס", הנערכת היום (ב') במלון דיוויד אינטרקונטיננל בתל-אביב, תכנס את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט והתקשורת בישראל כדי לעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה ומקבלי החלטות בתחומים אלה.
להלן לו"ז הוועידה:
08:30 - 09:30 Networking בוקר
11:00 - 09:30 מליאת הפתיחה - השחקנים החדשים בשוק התקשורת
ברכות: איתן מדמון, מנכ"ל "גלובס"
נאום שר התקשורת, ח"כ משה כחלון
חגי גולן, עורך ראשי "גלובס", בשיחה עם
אילן בן-דב, יו"ר פרטנר
ד"ר זקי רכיב, איש עסקים
12:15 - 11:15 המשך מליאת הפתיחה
דובר: דיוויד קליין, מנכ"ל ומו"ל "Advertising Age"
חשיפת מדד המותגים
מרטין לינדסטרום (שיחת וידאו) - עתידן המותגים העולמי, Brand Sense Agency
שיחה פתוחה בנושא הסברה: לילך סיגן, עורכת "גלובס הערב", עם: טוביאס באק, ראש דסק החדשות בישראל, Financial Times; צ'ארלס לוינסון, ראש דסק החדשות בישראל, Wall Street Journal; רינה נינאן, כתבת FOX News; עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום; השורה הראשונה: גיל סמסונוב, שותף בגליקמן-נטלר-סמסונוב; מוטי שרף, מנכ"ל שרף תקשורת
12:45 - 12:15 Networking
דיונים מקבילים:
14:00 - 12:45
Digital Lab
המודלים הישנים קרסו - בואו להכיר את המודלים החדשים
דובר: סיימון בונד, ראש יחידת חדשנות ופיתוח עסקי, Proximity Worldwide
• מבט רחב על ההשלכות מרחיקות הלכת של העידן הדיגיטלי על הנוף העסקי, הצרכן המקוון ועל המשווק
• הצגת מתודות ודוגמאות מצליחות להשפעה עמוקה ודינמית בכיבוש השוק וביחסים עם הצרכנים
הצגת הדובר: אלון גל, מנכ"ל דאטה פרו, פרוקסימיטי
14:00 - 12:45
עושים סדר בשוק התקשורת
• איך ישפיע חוק ההסדרים והרפורמות שמובילים משרדי הממשלה על שוק התקשורת
• צפי לעתיד הקרוב: הרחבת התחרות, הפחתת תעריפי קישורי הגומלין וההשפעות על הצרכן
דוברים: איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי; אברשה בורנשטיין, מנכ"ל מירס; אבי הוכמן, מנכ"ל דואר ישראל; ד"ר אסף כהן, סמנכ"ל בכיר לכלכלה במשרד התקשורת; עמוס לסקר, מנכ"ל חברת החשמל
הצגת מחקר: הכוח העולה של ניידות מכשירים
רו"ח ענבל אורבך-גמליאל, מנהלת שיווק ופיתוח עסקי, קסלמן וקסלמן , PwC Israel
מנחה: גד פרץ, כתב תקשורת ב"גלובס"
14:00 - 12:45
"מותג הוא מותג הוא מותג"
דוברים:
סיימון הארופ, מנכ"ל, Brand Sense Agency - סודות המיתוג החושי
ג'וליאן טרז'ור, מומחה לסאונד, Brand Sense Agency - סאונד כאלמנט מיתוגי
הצגת הדוברים: ערן זלצמן, מנכ"ל משותף אשכנזי-זלצמן Brand Sense Agency
איריס בק, מנכ"ל קבוצת מקאן-אריקסון; רן גוראון, סמנכ"ל שיווק בזק; אודי פרידן, מנכ"ל משותף ראובני-פרידן IPG; קובי מרנקו, מנכ"ל קבוצת לוגיה
מנחה: רותם דנון, עורך "פירמה"
חשיפת משרדי הפרסום והמפרסמים למחצית הראשונה של השנה - נתי יעקבי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום
14:00-15:00 Networking צהריים
דיונים מקבילים
15:00-16:15
Digital Lab
איך המדיה החברתית מזיזה כספים בעולם האמיתי
דובר: סטיב אינן, מנהל Wharton Interactive Media Initiative
• כיצד המדיה החברתית משנה את העסקים בעולם האמיתי
• מה ה-ROI ברשתות החברתיות
• תובנות מפתיעות וכלים ליישום ממחקרים על המדיה החברתית ותוכן מבוסס גולשים דיאלוג עם הקהל
הצגת הדובר: אלון גל, מנכ"ל דאטה פרו, פרוקסימיטי, מפעילת מיזם דיג'יטל לאב בישראל
15:00-16:15
נוסחת הקסם לפורמט מנצח
דוברת: וירג'יניה מאוסלר, The Wit חברת המחקר העולמית לטלוויזיה ובידור -
הפורמטים החדשניים המובילים בעולם
• מה זה פורמט? מה הפטנט שבו? איך מוכרים אותו?
• איך מרוויחים מפורמטים בחו"ל
• מה הם המודלים העסקיים המנצחים לייצוא פורמטים
משתתפים: אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה מכירת פורמטים; גיא המאירי, בעלים ומנכ"ל אבוט-רייף-המאירי; עדי כהן, סמנכ"ל שיווק, סלקום; אדיר מילר, יוצר "רמזור"; נדב פלטי, נשיא דורי מדיה גרופ
מנחה: לי-אור אברבך, כתב תקשורת ב"גלובס"
15:00-16:15
טכנולוגיה יצירתיות, ופרסום - איך הכל משתלב
• יחסי הגומלין והשפעת הטכנולוגיה על תעשיית הפרסום, על הקריאייטיב ועל מסך הסלולר • הצרכים והאתגרים של המפרסמים בעידן הדיגיטלי
מבוא והנחייה: דורון אביגד, עורך אתר "גלובס"
■ דובר: סאם בול, שותף ומנהל הקריאייטיב Lean Mean Fighting Machine - Advertizing and the Machine
■ דובר: ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת דפי זהב - פרסום מבוסס מקום
■ דובר: ג'רום גראטו, מנהל פלטפורמות המדיה, SEEMEA Google (נציגתה בישראל, טוטאל מדיה) - הדור החדש של טכנולוגיות הפרסום כבר כאן.
16:30- 16:15 Networking
דיון מקביל
16:30
הצגת הדוברים: תמיר יולביץ', מנכ"ל d-say Interactive
דיון: עתיד המדידה-כל המסכים
מנחים: נועה פרג, כתבת אינטרנט ב"גלובס", ורותם דנון, עורך "פירמה"
דוברים: ארז בהט, יו"ר גמיוס ישראל; איתן כסיף, מנכ"ל TNS טלגאל
משתתפים: גיא אלון אליאב, מנכ"ל נענע10 ומסה; ערן ארדן, מנכ"ל grey אינטראקטיב; ד"ר יפעת בן-חי-שגב, מנכ"לית הוועדה הישראלית למדרוג; , לירן דן, סמנכ"ל אינטראקטיב, חדשות ערוץ 2; שגיא סטוניס, מנכ"ל הוועדה למדרוג באינטרנט
* Workshops
16:15
יצירתיות בפורמטים - כלים להכנת פורמט מוצלח לשיווק בינלאומי
וירג'יניה מאוסלר, The Wit, חברת המחקר העולמית לטלוויזיה ובידור
16:15
מיתוג חושים
סיימון הארופ, מנכ"ל, Brand Sense Agency
ג'וליאן טרז'ור, יו"ר, Sense Agency
16:15
איך להיות סטארט-אפ ששווה השקעה ואקזיט איך להישאר עם כסף אחרי האקזיט?
• מתי ואיך לפנות לחברה בינלאומית גדולה כדי להירכש?
• אנג'ל או קרן - איך לבחור?
צחי וייספלד, דירקטור בכיר לאסטרטגיה ופיתוח עסקי מרכז המו"פ מיקרוסופט ישראל; דני כהן, שותף, Gemini