צפו בשידור חי מוועידת תקשורת ונתח שוק 2010!

גלובס tv בוועידה ייחשף גם מדד המותגים של "גלובס" ל-2010, בשיתוף תפן וגיזה-זינגר-אבן ■ לריכוז כל הידיעות מהוועידה

ועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס", הנערכת היום (ב') במלון דיוויד אינטרקונטיננל בתל-אביב, תכנס את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט והתקשורת בישראל כדי לעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה ומקבלי החלטות בתחומים אלה.

להלן לו"ז הוועידה:

08:30 - 09:30 Networking בוקר

11:00 - 09:30 מליאת הפתיחה - השחקנים החדשים בשוק התקשורת

ברכות: איתן מדמון, מנכ"ל "גלובס"

נאום שר התקשורת, ח"כ משה כחלון

חגי גולן, עורך ראשי "גלובס", בשיחה עם

אילן בן-דב, יו"ר פרטנר

ד"ר זקי רכיב, איש עסקים

12:15 - 11:15 המשך מליאת הפתיחה

דובר: דיוויד קליין, מנכ"ל ומו"ל "Advertising Age"

חשיפת מדד המותגים

מרטין לינדסטרום (שיחת וידאו) - עתידן המותגים העולמי, Brand Sense Agency

שיחה פתוחה בנושא הסברה: לילך סיגן, עורכת "גלובס הערב", עם: טוביאס באק, ראש דסק החדשות בישראל, Financial Times; צ'ארלס לוינסון, ראש דסק החדשות בישראל, Wall Street Journal; רינה נינאן, כתבת FOX News; עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום; השורה הראשונה: גיל סמסונוב, שותף בגליקמן-נטלר-סמסונוב; מוטי שרף, מנכ"ל שרף תקשורת

12:45 - 12:15 Networking

דיונים מקבילים:

14:00 - 12:45

Digital Lab

המודלים הישנים קרסו - בואו להכיר את המודלים החדשים

דובר: סיימון בונד, ראש יחידת חדשנות ופיתוח עסקי, Proximity Worldwide

• מבט רחב על ההשלכות מרחיקות הלכת של העידן הדיגיטלי על הנוף העסקי, הצרכן המקוון ועל המשווק

• הצגת מתודות ודוגמאות מצליחות להשפעה עמוקה ודינמית בכיבוש השוק וביחסים עם הצרכנים

הצגת הדובר: אלון גל, מנכ"ל דאטה פרו, פרוקסימיטי

14:00 - 12:45

עושים סדר בשוק התקשורת

• איך ישפיע חוק ההסדרים והרפורמות שמובילים משרדי הממשלה על שוק התקשורת

• צפי לעתיד הקרוב: הרחבת התחרות, הפחתת תעריפי קישורי הגומלין וההשפעות על הצרכן

דוברים: איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי; אברשה בורנשטיין, מנכ"ל מירס; אבי הוכמן, מנכ"ל דואר ישראל; ד"ר אסף כהן, סמנכ"ל בכיר לכלכלה במשרד התקשורת; עמוס לסקר, מנכ"ל חברת החשמל

הצגת מחקר: הכוח העולה של ניידות מכשירים

רו"ח ענבל אורבך-גמליאל, מנהלת שיווק ופיתוח עסקי, קסלמן וקסלמן , PwC Israel

מנחה: גד פרץ, כתב תקשורת ב"גלובס"

14:00 - 12:45

"מותג הוא מותג הוא מותג"

דוברים:

סיימון הארופ, מנכ"ל, Brand Sense Agency - סודות המיתוג החושי

ג'וליאן טרז'ור, מומחה לסאונד, Brand Sense Agency - סאונד כאלמנט מיתוגי

הצגת הדוברים: ערן זלצמן, מנכ"ל משותף אשכנזי-זלצמן Brand Sense Agency

איריס בק, מנכ"ל קבוצת מקאן-אריקסון; רן גוראון, סמנכ"ל שיווק בזק; אודי פרידן, מנכ"ל משותף ראובני-פרידן IPG; קובי מרנקו, מנכ"ל קבוצת לוגיה

מנחה: רותם דנון, עורך "פירמה"

חשיפת משרדי הפרסום והמפרסמים למחצית הראשונה של השנה - נתי יעקבי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום

14:00-15:00 Networking צהריים

דיונים מקבילים

15:00-16:15

Digital Lab

איך המדיה החברתית מזיזה כספים בעולם האמיתי

דובר: סטיב אינן, מנהל Wharton Interactive Media Initiative

• כיצד המדיה החברתית משנה את העסקים בעולם האמיתי

• מה ה-ROI ברשתות החברתיות

• תובנות מפתיעות וכלים ליישום ממחקרים על המדיה החברתית ותוכן מבוסס גולשים דיאלוג עם הקהל

הצגת הדובר: אלון גל, מנכ"ל דאטה פרו, פרוקסימיטי, מפעילת מיזם דיג'יטל לאב בישראל

15:00-16:15

נוסחת הקסם לפורמט מנצח

דוברת: וירג'יניה מאוסלר, The Wit חברת המחקר העולמית לטלוויזיה ובידור -

הפורמטים החדשניים המובילים בעולם

• מה זה פורמט? מה הפטנט שבו? איך מוכרים אותו?

• איך מרוויחים מפורמטים בחו"ל

• מה הם המודלים העסקיים המנצחים לייצוא פורמטים

משתתפים: אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה מכירת פורמטים; גיא המאירי, בעלים ומנכ"ל אבוט-רייף-המאירי; עדי כהן, סמנכ"ל שיווק, סלקום; אדיר מילר, יוצר "רמזור"; נדב פלטי, נשיא דורי מדיה גרופ

מנחה: לי-אור אברבך, כתב תקשורת ב"גלובס"

15:00-16:15

טכנולוגיה יצירתיות, ופרסום - איך הכל משתלב

• יחסי הגומלין והשפעת הטכנולוגיה על תעשיית הפרסום, על הקריאייטיב ועל מסך הסלולר • הצרכים והאתגרים של המפרסמים בעידן הדיגיטלי

מבוא והנחייה: דורון אביגד, עורך אתר "גלובס"

■ דובר: סאם בול, שותף ומנהל הקריאייטיב Lean Mean Fighting Machine - Advertizing and the Machine

■ דובר: ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת דפי זהב - פרסום מבוסס מקום

■ דובר: ג'רום גראטו, מנהל פלטפורמות המדיה, SEEMEA Google (נציגתה בישראל, טוטאל מדיה) - הדור החדש של טכנולוגיות הפרסום כבר כאן.

16:30- 16:15 Networking

דיון מקביל

16:30

הצגת הדוברים: תמיר יולביץ', מנכ"ל d-say Interactive

דיון: עתיד המדידה-כל המסכים

מנחים: נועה פרג, כתבת אינטרנט ב"גלובס", ורותם דנון, עורך "פירמה"

דוברים: ארז בהט, יו"ר גמיוס ישראל; איתן כסיף, מנכ"ל TNS טלגאל

משתתפים: גיא אלון אליאב, מנכ"ל נענע10 ומסה; ערן ארדן, מנכ"ל grey אינטראקטיב; ד"ר יפעת בן-חי-שגב, מנכ"לית הוועדה הישראלית למדרוג; , לירן דן, סמנכ"ל אינטראקטיב, חדשות ערוץ 2; שגיא סטוניס, מנכ"ל הוועדה למדרוג באינטרנט

* Workshops

16:15

יצירתיות בפורמטים - כלים להכנת פורמט מוצלח לשיווק בינלאומי

וירג'יניה מאוסלר, The Wit, חברת המחקר העולמית לטלוויזיה ובידור

16:15

מיתוג חושים

סיימון הארופ, מנכ"ל, Brand Sense Agency

ג'וליאן טרז'ור, יו"ר, Sense Agency

16:15

איך להיות סטארט-אפ ששווה השקעה ואקזיט איך להישאר עם כסף אחרי האקזיט?

• מתי ואיך לפנות לחברה בינלאומית גדולה כדי להירכש?

• אנג'ל או קרן - איך לבחור?

צחי וייספלד, דירקטור בכיר לאסטרטגיה ופיתוח עסקי מרכז המו"פ מיקרוסופט ישראל; דני כהן, שותף, Gemini