מדד המותגים 2010 של "גלובס" התפרסם אתמול (ב') במוסף ענק. במקום הראשון ניצב גם השנה המותג קוקה-קולה, שהיה ונותר מותג המשקאות הבלתי מנוצח. במקום השני בדירוג - מיקרוסופט, שעקף השנה את אורנג' אשר נדחק למקום השלישי.
יתר המותגים, לפי הסדר, בעשירייה הפותחת, הם: סלקום, גוגל, HP, מרלבורו, אינטל ובנק לאומי, החולקים בשוויון את מקומות 8-9, ובמקום העשירי - בנק הפועלים.
מקרב המותגים מעניין להזכיר את גוגל ישראל, שהתחזקה השנה משמעותית, הודות לגידול מרשים במיוחד בהכנסותיה מפרסום בארץ. עם זאת, המבחן האמיתי עדיין לפניה. גוגל העולמית מתחילה להרגיש את השחיקה במותג שלה, כשיותר ויותר משתמשים ומביני דבר רוטנים על המונופול המתהווה שלה ועל הפגיעה בפרטיות הגולשים. מעניין לראות כיצד שחיקה כזו תפגע, אם בכלל, במותג המקומי.
בנק לאומי הצליח לעקוף השנה את בנק הפועלים גם במדד המותגים - לראשונה אחרי שנים רבות.
לאתר מדד המותגים 2010
עוד במוסף - שלמה ארצי, יונית לוי, שי אגסי, אמנון אברמוביץ', רונית רפאל, יהושע סובול ועשרות מנכ"לים בכירים במשק כותבים על המותג שלהם בעידן החדש.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.