בעוד כעשרה שבועות ינחתו בישראל משלוחים ראשונים של המאזדה 2 סדאן החדשה. המכונית נחשבת לתוספת אסטרטגית לפורטפוליו הדגמים של דלק רכב והיא מיועדת להתחרות בפלח השוק של "משפחתיות סדאן קומפקטיות" מול דגמים פופולאריים דוגמת יונדאי אקסנט.
אורכה של המכונית 4.25 מ', אורך בסיס הגלגלים שלה 2.49 מ' תא המטען שלה הוא בנפח 450 ליטר והיא תגיע עם מנוע ה-1.5 ליטר של המאזדה 2 בהספק 103 כ"ס.
מקורות בענף הליסינג מוסרים כי כבר הוגשו לחברה הזמנות מאסיביות לדגם החדש במחיר יעד של כ-112 אלף שקל לצרכן שעשוי להשתנות בהתאם לשערי המטבע עד למועד ההשקה.
בענף מעריכים כי דלק רכב תמצב את הדגם כאלטרנטיבת ליסינג לעובדי ארגונים, שירצו לחסוך בשווי השימוש החודשי לאחר הזינוק בשווי השימוש (בעקבות עליית האחוז ממחיר הרכב על פיו מחושב שווי השימוש), שצפוי בינואר.
המאזדה 2 סדאן תגיע ממפעלי מאזדה בתאילנד ובמקביל תמשיך המאזדה 2 חמש דלתות להגיע מיפן, לאחר שתעבור מתיחת פנים קלה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.