תאת טכנולוגיות מרחיבה את פעילותה עם האניוול (Honeywell) האמריקנית, ומרחיבה את השוק אליו היא פונה.
תאת טכנולוגיות מקבוצת קמן שבשליטת רוני אלרואי מייצרת ומשפצת אביזרים לתעשיית התעופה. היא הודיעה השבוע שהחברה הבת שלה, פידמונט, הרחיבה את ההסכם הקיים עם האניוול לסוג נוסף של מנועים. תאת לא ציינה פרטים נוספים, אך לפי הערכות של גורמים בשוק הפוטנציאל שמגלמת הרחבת ההסכם עבור תאת נאמד ב-5-10 מיליון שקל.
תאת , בניהולו של ד"ר שמואל פלדל, נסחרת בנאסד"ק ובבורסה בתל-אביב לפי שווי של 56 מיליון דולר. האניוול מספקת פתרונות בתחומי התעופה והתעשייה, ונסחרת בבורסה של ניו יורק לפי שווי של 31.5 מיליארד דולר. לפני שנה הסתיים סכסוך מסחרי בין השתיים וההסכם ביניהן הוארך עד שנת 2014. העסקים של תאת עם האניוול ואלה שקשורים באופן עקיף להאניוול מגיעים כיום ליותר מ-10 מיליון דולר בשנה.
פידמונט, החברה הבת של תאת, עוסקת בין היתר בשיפוץ של מנועי עזר למטוסים (APU) וכעת ההסכם עם האניוול מכניס סוג נוסף של מנועים כאלה לפעילות החברה. חברות תעופה שרוכשות את המנועים מהאניוול יוכלו לשפץ אותם באמצעות פידמונט. השוק הפוטנציאלי כולל בין היתר את מטוסי בואינג 757 ו-767.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.