אמזון מתכננת להוציא לשוק בחודש הבא גירסה חדשה וזולה יותר של קורא הספרים האלקטרוני שלה, קינדל, כחלק מהאסטרטגיה של החברה להפוך את הקינדל למוצר צריכה המונית.
הגירסה החדשה של הקינדל תהיה זמינה בשני דגמים: אחד עם חיבור לאינטרנט הסלולרי וגם לרשתות WiFi אלחוטיות במחיר של 189 דולר, ואילו השנייה עם חיבור WiFi בלבד במחיר של 139 דולר, כשדגם זה יהיה אחד מקוראי הספרים האלקטרוניים הזולים ביותר בשוק נכון להיום.
בראיון לעיתון "USA Today" נשאל המנכ"ל ג'ף בזוס מדוע אמזון לא מוסיפה רכיבי מולטימדיה כמו סרטוני וידיאו וסאונד לקינדל, בדומה למכשיר iPad של אפל.
"אם מדובר בספר על ההיסטוריה של המוזיקה, נגינה של קבצי מוזיקה בנקודות מסוימות בספר יכולה להוות ערך מוסף", השיב בזוס, "אבל אני לא רואה איך סרטוני וידיאו יכולים להוסיף לספר של המינגווי, למשל".
על הוספת האפשרות להפוך את מסך הקינדל למסך מגע, כמו ב-iPad, אמר בזוס כי "זה דבר שקל לעשות, אבל אנחנו לא רוצים לפגוע בחוויית הקריאה. הטכנולוגיה שיש היום למסך מגע הופכת אותו לבוהק יותר ופחות נוח לקריאה", הסביר בזוס.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.