ההחלטה של לברון ג'יימס לחתום בהיט אולי גרמה לשמחה גדולה בקרב תושבי מיאמי, אבל עכשיו מתברר שלא כולם היו צריכים לצאת במחולות: הקבוצה הודיעה אתמול (ו') כי היא נאלצת לפטר את עובדיה העוסקים במכירות מנויים. "זאת בעקבות העובדה שכל המנויים לעונה הקרובה נמכרו", נכתב בהודעה רשמית מטעם ההיט.
על-פי "המיאמי הראלד", מדובר בסך הכל ב-30 עובדים.
ב-8 ביולי, שעות ספורות לאחר שהודיע ג'יימס כי הוא יחבור לכריס בוש ודוויין ווייד במיאמי, וירכיב יחד איתם את אחת מהקבוצות המרתקות בתולדות ה-NBA, נחטפו כל המנויים למשחקי הקבוצה העונה באולם ה"אמריקן איירליינס ארנה".
"במשך כל ההיסטוריה שלנו החלפנו את צוותי המכירות, בהתאם לביקוש שהיו לכרטיסים ומנויים", הסבירו בהיט את המהלך.
מחירי המנויים לעונה הקרובה של מיאמי היט עומדים על 30 דולר למשחק עבור הכיסא הזול ביותר (1,230 דולר לכלל משחקי העונה הסדירה), ועל לא פחות מ-2,300 דולר (94.3 אלף דולר לכל העונה) עבור מקום על הפרקט.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.