חברת שופרסל משיקה אפליקציית "רשימת קניות" ב-iPhone, המאפשרת לעדכן את רשימת הקניות בכל זמן ולבצע הזמנה באמצעות המייל דרך הסניף המקוון של הרשת - שופרסל ישיר.
האפליקציה החדשה מאפשרת לערוך ממכשיר ה-iPhone רשימת קניות, לעדכן אותה, לסמן מוצרים נבחרים ולבצע הזמנה. עוד יוכלו חברי מועדון להציג רשימת פריטים שהלקוח רכש באחד מסניפי שופרסל ולהמיר אותם לרשימת קניות לעריכה (מיועד לחברי מועדון לקוחות שופרסל).
אפשרות נוספת היא איתור סניפים באמצעות ה-GPS במכשיר והצגת הסניפים לפי רדיוס מרחק מאזור המשתמש, כולל הצגת מידע רלוונטי על כל סניף, חיוג לסניף ואפשרות ניווט לסניף.
מפתחת האפליקציה היא חברת STARBYT.
"האפליקציה פותחה כחלק מתהליך חיזוק הקשר הדיגיטלי עם לקוחותינו", אומר מנהל העסקים הראשי בשופרסל, ריצ'רד הנטר. "ה-iPhone נפוץ בישראל בהיקף של כ-200 אלף יחידות, ואנו צופים כי למעלה מ-50% מהקונים בשופרסל ישיר ישתמשו בה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.