העיתון "ישראל היום" הוריד את תפוצתו בימי חול בעשרות אלפי עותקים. זאת לאחר תקופה של מספר שבועות במהלך הקיץ האחרון, שבה הוא עלה לתפוצה של 315 אלף גיליונות ביום, בדומה לתפוצתו בימי שישי.
לקראת סוף יולי האחרון החליטו בעיתון לשוב להדפיס ולחלק רק כ-255 אלף עותקים ביום.
לא מן הנמנע כי ההחלטה להגדיל לתקופה את מספר העותקים של "ישראל היום" נובעת מניסיונות להשפיע על סקר TGI הבודק חשיפה ופורסם באחרונה. הסקר, שעריכתו מתפרסת על פני חצי שנה, קבע כי העיתון המופץ בחינם משתווה בחשיפתו בקרב הציבור לעיתון שהיה בעשורים האחרונים המוביל במדינה - "ידיעות אחרונות".
נהוג כי עיתונים עוסקים בפעילות שיווקית נמרצת בכל עת שנודע כי גל נוסף של סקר TGI עומד להיות מופץ.
ב"ישראל היום" לא מכחישים כי מדובר היה בחלק ממהלך קידומי נקודתי, אולם לא קושרים זאת בסקר TGI. על-פי דובר העיתון, מדובר היה בניסיון לבחון הפצה באזורים חדשים נוספים, ועל כן הודפסו לתקופה מוגבלת יותר עותקים. משהסתיימה הבחינה - חזרה התפוצה, לדבריו, לממדיה הקודמים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.