בתערוכת הרכב של פאריס תחשוף יונדאי את יורשת האקסנט, המיועדת לאירופה. המכונית נחשפה בינתיים תחת הכותרת "רכב תצוגה" אולם היא זהה לאקסנט החדשה והמודרנית, ששיווקה החל לאחרונה בקוריאה.
המפרט האירופאי של הרכב כולל שני מנועים בנזין ממשפחת ה"גאמה" המודרנית בנפחים של 1.4 ו-1.6 ליטר ובהספקים של 107 ו-125 כ"ס. שני המנועים יוצעו עם תיבה אוטומטית בת 4 מהירויות.
יונדאי גם מתכוונת לייצר את הרכב באירופה, ובשלב הראשון הוא ייוצר במפעל החדש של יונדאי בסן-פטרסבורג. אלינו תגיע המכונית החדשה דווקא מקוריאה לקראת המחצית השנייה תחת השם "יונדאי I25".
אגב, ייצור האקסנט הנוכחית בטורקיה צפוי להמשך לפחות עד 2012 כך שייתכן בהחלט, ששתי המכוניות יגיעו ארצה במקביל במשך פרק זמן לא קצר - אחת כדגם ציים והשנייה כמשפחתית-קומפקטיות לשוק הפרטי, שמיועדת להתחרות במאזדה 2 סדאן החדשה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.