התנופה המסחרית של הכדורגל בארה"ב נמשכת. ה"ספורטס ביזנס ג'ורנל" מדווח כי ה-MLS שידרגה את הסכם החסות הגדול ביותר שלה, כשחתמה עם חברת ההלבשה אדידס על הסכם בסך 200 מיליון דולר ל-10 שנים.
הנהלת הליגה החליטה לפתוח את ההסכם הנוכחי - שעמד על 150 מיליון דולר ל-10 שנים - ארבע שנים לפני תום המועד המקורי שלו, כדי לחתום על הסכם חדש.
מדובר בעלייה של 33% לעומת ההסכם הקודם שנחתם ב-2004.
במסגרת ההסכם, אדידס תמשיך להיות ספקית הציוד הבלעדית של הליגה, כולל כדורים ותלבושות רשמיות. 16 הקבוצות בליגה מחויבות על פי ההסכם ללבוש רק מדי משחק ואימון של חברת ההלבשה הגרמנית.
אדידס ממשיכה לרשום עלייה במכירת המוצרים של הליגה, בעיקר חולצות משחק רשמיות. ההגעה של תיירי הנרי לניו יורק רד-בולס לפני כחודש הפכה את החולצה שלו לנמכרת ביותר בליגה, וסידרה מהפך בחנויות של אדידס מאז הגיע דייויד בקהאם לליגה לפני 3 שנים. באדידס מעריכים שבעונה הקרובה בלבד יימכרו 50,000 חולצות של תיירי הנרי.
בנוסף, באדידס מעריכים כי בעונת 2010 תירשם עלייה של בין 17%-19% במכירת החולצות הרשמיות של החברה ב-MLS.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.