שיפור בתוצאות הכספיות של העיתון "מעריב" : החברה דיווחה הלילה את תוצאותיה לרבעון השני של שנת 2010, הכוללים את הדו"חות הכספיים של כל חברות הקבוצה האחראית על הפקת והדפסת העיתון היומי וכן המקומונים והמגזינים השונים, אתר האינטרנט nrg מעריב וההוצאה לאור הפועלת תחת המותג "ספרית מעריב".
על-פי הדו"חות, הגידול בתקציבי הפרסום למדיה האלקטרונית (ובהם אתר האינטרנט של החברה) וכן ירידה משמעותית של 32% במחירי הנייר סייעו בהקטנת שיעור ההפסד של "מעריב" ברבעון החולף.
החברה רשמה בשורה התחתונה מינוס של 22.3 מיליון שקל - זאת לעומת 26.44 ברבעון המקביל בשנה שעברה. מדובר בירידה של 15% בהפסד. מתחילת השנה הפסידה "מעריב" 33 מיליון שקל - לעומת 37.8 בתקופה המקבילה בשנה שעברה.
עם זאת, יש לציין כי המכירות נטו רשמו ירידה והסתכמו בסכום של 82.7 מיליון שקל, לעומת 90.1 מיליון בשנה שעברה. עם זאת, כאמור, ירידה בעלות המכירות איפשרה לחברה להציג שיפור בתוצאותיה, כמו גם קיצוץ בהוצאות הנהלה וכלליות וקיטון בהתאם בהפסד התפעולי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.