חברת שיווק המזון ויליפוד מאשרת כי העבירה הזמנה בסך 20 מיליון שקל במסגרת השלב המוסדי בהנפקת רשת השיווק מחסני כמעט חינם שבבעלות האחים רני ועדי צים. בסך-הכול הסתכמו הביקושים בשלב המוסדי של ההנפקה ביותר מ-50 מיליון שקל - סכום העולה על הנדרש משלב זה.
ויליפוד , נותרה לאחרונה עם יתרת מזומנים גדולה בקופתה וחיפשה באחרונה השקעות אפשריות. בהיותה חברת בעלת מתחרים רבים בשוק, חיפשה החברה להרחיב את תחומי פעילותה ומצאה כי השקעה במחסני כמעט חינם יכולה לתרום באופן משמעותי לשיתוף-הפעולה בינה לבין רשת השיווק - שלשטחי המדף בה זקוקה ויליפוד כדי להרחיב פעילותה.
ברשת מחסני כמעט חינם סירבו להגיב לדברים, אך סביר להניח כי משחררים שם הערב (ה') אנחת רווחה גדולה: החברה זכתה לשורת כתבות לא מחמיאות במיוחד ערב ההנפקה בעקבות התשקיף שפירסמה, אשר מעלה שאלות רבות באשר לריבוי הסניפים הפועלים ללא רישיון עסק (בהם גם סניף הדגל בצומת ירקונים בפתח-תקווה), חובות לבנקים, עסקאות בעלי עניין רבות וכן דיבידנד חריג בסך 50 מיליון שקל שחילקו לעצמם בעלי השליטה ערב הנפקת החברה - עובדה שאיימה להציב מכשול בפני ההנפקה המתוכננת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.