בעלי המניות של יונייטד איירליינס וקונטיננטל איירליינס אישרו אתמול (ו') את המיזוג של שתי החברות - מהלך שיצור את חברת התעופה הגדולה בעולם שתיקרא יונייטד איירליינס.
בעלי המניות הצביעו בעד המיזוג בפגישות שנערכו במקביל במטה של שתי החברות, זאת למרות חששות איגודי העובדים לגבי פיטורים נרחבים. מנכ"ל קונטיננטל, ג'ף סמיסק, שיכהן כמנכ"ל החברה הממוזגת, רמז כי מסע פיטורים ללא ספק עומד על הפרק.
החברה הממוזגת תאמץ את הלוגו של קונטיננטל - גלובוס צהוב על רקע כחול. לפי התחזיות, ההכנסות השנתיות שלה יסתכמו ב-30 מיליארד דולר.
שיחות המיזוג החלו ב־2008, אך אז קונטיננטל, ש-98% מבעלי המניות שלה הצביעו אתמול בעד המיזוג, סירבה לעסקה. השיחות התחדשו במאי לאחר שמיזוג דלתא ונורת'ווסט יצר מתחרה חזקה.
לפי ההערכות בשוק, החברה החדשה תהיה גדולה מהמוביל המובילה באירופה ותעקוף גם את מתחרתה האמריקנית המורכבת מדלתא איירליינס ונורת'ווסט.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.