"אני מעורב בעסק מההתחלה ועד הסוף, מפרסום של מבצע מסוים ועד הכנסה של מוצר לרשת" - כך אומר רמי לוי, המייסד ובעלי רשת רמי לוי שיווק השקמה, בראיון לגלובס TV.
בחלק השני של הראיון (מתוך 3 חלקים) אומר לוי כי הוא אחראי גם "על רוב השיווק" ברשת, ומתגאה בכך ש"בסופו של דבר הסקרים האובייקטיביים מראים שסל הקניות שלנו הכי זול".
במהלך הצילומים נתקל לוי בתקלה מפתיעה: הפסקת חשמל בסניף מרכזי של הרשת בירושלים. לוי הוביל אישית את ניהול ה"משבר" והתנצל באופן אישי בפני הלקוחות - לא לפני שהורה לעבור ביניהם ולהרוות את צמאונם.
באשר לאסטרטגיית השיווק שלו אומר לוי: "הפרסום הכי טוב זה מפה לאוזן. בסופו של דבר אתה תלוי בצרכן, ואם אתה לא מרצה את הצרכן - תעשה מה שלא תעשה, זה לא יעזור".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.