מעדן הקצפת "מוו" של טרה, שנועד להתחרות במילקי של שטראוס, כבש בחודש הראשון להשקתו 13.2% מקטגוריית מעדני החלב עם קצפת - כך עולה מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס".
מדובר בנתח כספי שחצה את רף הציפיות של טרה ונחשב להצלחה.
קטגוריית מעדני החלב עם קצפת נשלטה עד כה באופן כמעט בלעדי על-ידי מילקי של שטראוס. השקות שנעשו בעבר בניסיון להיכנס לקטגוריה ולערער את מעמדו של מילקי - נכשלו.
בחודש אוגוסט ירד הנתח הכספי של מילקי בקטגוריה ל-86.8%, וזאת בהשוואה לנתח כספי של 95.4% באוגוסט אשתקד. השקתו של "מוו" תרמה משמעותית לגידול הקטגוריה, שנחשבת לרווחית במיוחד.
לעת עתה ובשל הגידול במכירות הקטגוריה, הפגיעה במילקי באה לידי ביטוי באיבוד נתח כספי בקטגוריה ולא באיבוד מכירות. אם טרה תצליח לשמר למותג "מוו" נתח כספי אפילו של 10% בקטגוריה - הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי בהמשך גם בפגיעה במכירות של מילקי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.