סנגיונג הוא מותג קוריאני שכמעט נשכח מלב, אולם בתערוכת פריז מתכוונת החברה הקוריאנית הקטנה - שכיום עומדת שוב למכירה - לבצע "קאמבק" עם רכב הכביש-שטח החדש והמודרני "קוראנדו".
סנגיונג קוראנדו
הרכב מיועד להתחרות בפלח השוק של יונדאי IX35, טויוטה ראב4 ושות', אם כי הוא רחב וגבוה מהם. העיצובים המוזרים של המותג הוחלפו בעיצוב חוץ נקי, עגלגל והרמוני וגם עיצוב הפנים נראה נקי ואיכותי מלמד על יישור קו עם אירופה.
סנגיונג קוראנדו
המנוע העיקרי בשוק האירופאי הוא טורבו-דיזל מודרני בנפח 2 ליטר, שמייצר 175 כ"ס ומוצע עם תיבה אוטומטית. באגף התמסורת ניתן למצוא הנעה קדמית או הנעה כפולה-קבועה. אין הילוך כוח אולם על פי נתוני החברה לרכב יש פוטנציאל שטח לא מבוטל. המחירים שפורסמו באירופה - החל מכ-23 אלף אירו - נראים אטרקטיביים ואם לשפוט על פי מדיניות התמחור המקומית אפשר לצפות לדגם כפול הנעה אוטומטי במחיר של 150 עד 170 אלף שקל בישראל.
סנגיונג קוראנדו
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.