בתערוכת הרכב של פריז חושפת פולקסווגן את הדור המחודש של מכונית המנהלים פאסאט. חיצונית ההבדלים המרכזיים הם עיצוב מחדש של הזנב והחרטום, עם מראה שמיישר קו עם הסגנון הנוכחי והשמרני של דגמי פולקסווגן.
פולקסווגן פאסאט החדש
גם תא הנוסעים עוצב מחדש עם עמדת פיקוד חדשה בסגנון הגולף והטוארג. החידושים העיקריים מסתתרים מתחת למכסי המנוע שם ניתן למצוא מערך מעודכן של מנועי בנזין ודיזל סופר-נקיים, שרובם חסכוניים יותר משמעותית מקודמיהם וחלקם עונים כבר לתקן יורו-6 העתידי. מבחר מנועי הבנזין מתחיל ממנוע 1.4 ליטר TSI בהספק 122 כ"ס, שפולט פחות מ-140 גרם CO2 לקילומטר, עובד דרך מנועי TSI בנפח 1.8 ליטר (160 כ"ס) ו-2 ליטר (211 כ"ס) ומגיע עד מנוע V6 רציני בנפח 3 ליטר, שמייצר 300 כ"ס.
פולקסווגן פאסאט החדש
הדיזלים מתחילים ב-1.6 ליטר שפולט 109 גרם לקילומטר ומסוגל להשיג צריכה ממוצעת (מוצהרת) של כמעט 20 קילומטר לליטר סולר. האופציה הפופולארית יותר בישראל תהיה גרסת ה-TDI בנפח 2 ליטר, עם 170 כ"ס.
פולקסווגן פאסאט החדש
באגף החידושים האלקטרוניים ניתן למצוא דיפרנציאל ננעל אלקטרונית, מערכת סיוע בשמירה על הנתיב שמוצעת כסטנדרט ועוד. הפאסאט החדשה צפויה להגיע כנראה בתחילת השנה הבאה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.