אחרי חשיפה מוקדמת בארצות הברית, מציגה פורד בפריז את הגרסאות האירופיות של הפורד פוקוס החדשה - המכונית החשובה ביותר שלה והמשפחתית האירופית הנמכרת ביותר בישראל. כמו אחותה המאזדה 3, המכונית ניצבת על פלטפורמה משודרגת של הפוקוס היוצאת אולם בסיוע עיצוב מסוגנן ואווירודינמי מאד היא מציגה מראה מתוחכם ואיכותי יותר משל קודמתה.
פורד פוקוס 2011
גם תא הנוסעים נראה עשיר ומתוחכם יותר עם מראה שמזכיר את המונדיאו ופורד מבטיחה שילוב מוצלח מאד של התנהגות כביש ונוחות נסיעה. כמקובל, עיקר החידושים נמצאים באגף המנועים שם ניתן למצוא לראשונה את מנוע ה-1.6 ליטר טורבו ממשפחת ה"אקובוסט" של פורד, שיוצע באירופה בהספקים של 150 ו-180 כ"ס, שתחליף למנוע ה-2 ליטר היוצא.
פורד פוקוס 2011
הבשורה הפחות טובה עבורנו היא, שהחברה מתכוונת להמשיך ולייצר את מנוע ה-1.6 ליטר הנוכחי בהספק 105 כ"ס - שקרוב לוודאי ימשיך להניע את גרסאות הליסינג הנפוצות.
פורד פוקוס 2011
הפוקוס סדאן החדשה תגיע יחד עם גרסאות ה-5 דלתות מהמפעל של פורד בצפון גרמניה. היא צפויה לנחות אצלנו ברבעון השלישי של 2011. עד אז פורד מתכוונת להמשיך ולייצר את הפוקוס הנוכחית במפעל בוולנסיה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.