בחודש ספטמבר נמסרו בישראל 14,054 כלי רכב, עליה של 21% לעומת ספטמבר אשתקד. מדובר בירידה של כ-26% לעומת אוגוסט אולם בענף מציינים כי זה עדיין נתון חיובי מאד בהתחשב במיעוט ימי העבודה בספטמבר השנה ובמצוקת המלאי אצל חלק מהמותגים.
מתחילת השנה נמסרו בישראל 156,425 כלי רכב, עליה של 26% לעומת שלושת הרבעונים המקבילים בשנה שעברה.
בצמרת טבלת המכירות מתהדק הדו-קרב על ההובלה בין דלק-רכב לבין כלמוביל. מאזדה עדיין מובילה את טבלת המסירות על פי מותגים עם 22,724 כלי רכב, עליה של 3% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. אולם יונדאי סוגרת במהירות את הפער וניצבת קרוב מאד במקום השני עם 21,892 כלי רכב, זינוק של 57%.
התמונה מודגשת אף יותר בדירוג המסירות הקבוצתיות שבו מאבדת דלק רכב תנופה עם 30,210 מסירות של פורד ומאזדה, ירידה של 2.3% בהשוואה לשנה שעברה, לעומת כלמוביל שניצבת במקום השני עם 28,894 מסירות של יונדאי, מיצובישי ומרצדס, לאחר שהשלימה עליה של 59%.
במקום השלישי בדירוג המותגים נמצאת טויוטה, שמסרה בשלושת הרבעונים הראשונים 16,254 כלי רכב, עליה של 20%. למקום הרביעי טיפסה סוזוקי עם 9552 כלי רכב, קפיצה של 110%. במקום החמישי נמצאת פולקסווגן עם 8129 כלי רכב, עליה של 53%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.