אקזיט ישראלי נוסף, והפעם מצדה של יאהו. חברת האינטרנט רוכשת את הסטארט-אפ הישראלי Dapper. הסכם הרכישה לא פורסם, אולם ל"גלובס" נודע כי הוא עומד על כ-55 מיליון דולר. העסקה תושלם עד לסוף השנה.
Dapper הוקמה ב-2006 על ידי ערן שיר וג'ון אייזן, והיא מפתחת כלים המסייעים למפרסמים ליצור פרסומות דיספליי אינטראקטיביות שנחשפות בפני משתמשים שהסבירות שיקליקו עליהן גבוהה יותר.
"היכולות של Dapper, בשילוב ההבנה הצרכנית העמוקה של יאהו, יעצים את היכולת של יאהו להציג פרסום מתאים ורלוונטי", נכתב בהודעה של יאהו. השתיים כבר משתפות פעולה, והרכישה תאפשר ליאהו "להציע פיתרונות חדשניים למגוון רחב יותר של מפרסמים".
ג'יימס בריקר, נשיא Dapper המכהן גם כמנכ"ל, הוסיף כי "צוות Dapper נרגש מאוד להצטרף ליאהו, הכוח החזק ביותר והמצליח ביותר בפרסום דיספליי".
עד כה גייסה Dapper כ-10 מיליון דולר מהקרנות Accel ו-eXeed, מהיזם והמשקיע הסדרתי סם סומך, וממייסד לוטוס - מיץ' קאפור.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.