השקת דגמים חדשים של מאזדה בישראל היא אירוע נדיר למדי. אולם בחודש הבא תערוך דלק רכב השקה כפולה ובו-זמנית של שני דגמים של מאזדה: ה-2 סדאן החדשה והמאזדה 5 החדשה.
שתי המכוניות יצאו לאולמות התצוגה בו זמנית ויושקו בו זמנית בקמפיין מדיה רחב. בענף מעריכים כי מדובר באחד הקמפיינים הגדולים ביותר, ששוגרו השנה בענף הרכב, עם תקציב משוער של כ-2 עד 3 מיליון דולר.
המאזדה 2 סדאן מיועדת להתחרות בפלח המשפחתיות הקטנות, שרשם השנה תאוצה משמעותית בחסות "המיסוי הירוק" ובעיקר לקחת מכירות . ישראל תהיה שוק הייצוא הראשון באירופה, שמקבל את המכונית. בענף מעריכים כי פוטנציאל השוק שלה הוא כ-2500 עד 3500 מכוניות בשנה והיא מכוונת לנגוס בעיקר בפלח השוק של יונדאי אקסנט.
המאזדה 5 החדשה מיועדת להחליף את המכונית, שמובילה את פלח המיניוואנים הקומפקטיים מאז הגעתה. בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה מכרה דלק רכב 1168 יחידות של הכלי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.