בחודש דצמבר ינחת בארץ הדור החדש של הג'יפ גרנד-צ'ירוקי, שיחליף את קודמו שהיה הכלי הנמכר ביותר בפלח שלו בשנתיים האחרונות (בחישוב מצטבר של ייבוא סדיר וייבוא אישי).
מודל 2011 הוא כלי חדש לחלוטין, שנשען על פלטפורמה ומכללים של מרצדס ML - "מתנת פרידה" של דיימלר לקרייזלר לפני פרישתה מהשותפות.
הרכב מציע מרחב פנים גדול משמעותית מקודמו, תא נוסעים איכותי, שלדה מתוחכמת עם אופציה למתלי אוויר מתרוממים ושליטה אלקטרונית במערכת ההנעה הכפולה, שמאפשרת התאמה לסוגי שטח שונים - חול, שלג, סלעים וכדומה - באמצעות מתג.
בשלב הראשון יגיע הכלי ארצה עם מנוע V6 בנזין חדש בנפח 3.6 ליטר עם הספק של 280 כ"ס ותיבה אוטומטית בת 5 מהירויות, שיחליף את גרסת ה-3.7 ליטר הפופולארית. ברבעון השני של השנה הבאה צפוי הכלי להגיע גם עם מנועי דיזל מתקדמים.
הצד הפחות חיובי בהחלפת הדגם הוא שינוי חד במדיניות התמחור של הכלי: במקום מחיר בסיס של כ-240 אלף שקל, שאליו צנח דגם הבסיס לפני שנה וחצי, יחזור הגרנד-צ'ירוקי החדש למקומו "הטבעי" עם מחיר בסיס (לא סופי) של מעל 300 אלף שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.