"בנק לאומי ישקיע 12.5 מיליון שקל במדיה החברתית במהלך 2011" - כך הצהירה תמר יסעור, ראש מערך השיווק בבנק, במסיבת עיתונאים של החברה.
לדבריה, מדובר בגידול של 100% בהשוואה להיקף ההשקעה במדיה החברתית ב-2010, והסכום יהווה כ-25% מתקציב הפרסום של לאומי.
"קשה לי להאמין שיש חברות עסקיות שבתוכנית העבודה שלהן ב-2011 עולם הדיגיטל והמדיה החברתית הם לא חלק חשוב", הוסיפה יסעור.
במסגרת מסיבת העיתונאים סיפרה יסעור על פרויקט "מיליון סיבות טובות", שנחשף לראשונה ב"גלובס". במסגרת הפרויקט, המבוסס על שיתוף-פעולה עם YouTube (של גוגל), יקצה השנה הבנק סכום של מיליון שקל, כשהגולשים יקבעו לאילו עמותות תועבר התרומה.
על מנת להשתתף בתחרות, שתצא לדרכה השבוע, עמותות שהיקף פעילותן נמוך מ-5 מיליון שקל בשנה יצטרכו להעלות סרטון שיהווה כרטיס ביקור לעמותה. הסרטונים יועמדו להצבעה בערוץ ייעודי.
גוגל תקדם את הפרויקט באמצעות פרסום ב-YouTube, במנוע החיפוש ובאמצעות באנרים, ותעניק תמיכה בעמותות, במסגרת המיזם הפילנתרופי "גוגל גרנטס".
cbe לאומי פועל מאז 2009 בזירת המדיה החברתית יחד עם חברת ריפרש של אדם שוב. לבנק יש עמוד פעיל בפייסבוק (מעל ל-14 אלף חברים) וחשבון טוויטר פעיל (2,000 עוקבים), והוא מקיים מספר מהלכים דיגיטליים בשנה. בבלוג החברה נרשמו כ-100 אלף ביקורים.
יסעור חשפה כי הבנק יקים פלטפורמה שיווקית לצעירים (לאומי באזזר) - עולם תוכן שחי בעמוד המותג בפייסבוק.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.