"טעיתי מלא פעמים בעבר. בכל יום הבעיה או הכיף הוא שיש לך 100 החלטות לקבל; אני לא יכול להגיד שהכול זה החלטות גורליות - אבל כל החלטה עושה טוב את אותו יום, או שאחרי זה או משהו לחברה. אני שמח שרוב ההחלטות שלי היו נכונות" - כך אמר הראל ויזל, מנכ"ל רשת האופנה פוקס , בחלק השני של הראיון המצולם לגלובס TV.
ויזל מתייחס גם לפרזנטורית המדוברת והמוכרת של פוקס - בר רפאלי, בייחוד נוכח כנס האנליסטים שערכה החברה לאחרונה, ובו נרשמה נוכחות מפתיעה של 100 אנליסטים.
- תהיה כן עם עצמך רגע: 100 אנליסטים באו לראות את...?
"פוקס ובר רפאלי".
כאשר נשאל ויזל על איזו פרסומת עבר של פוקס הוא מצטער, ענה: "אני מצטער תמיד על הסרטון של הבובה שהיה עם יעל בר-זוהר. לא בגלל הסרטון - אני לא ידעתי שלנפגעות אונס נותנים לפעמים בובות להמחשה בשביל לעבוד על כל הנושא הזה; לא ידעתי בכלל שמשתמשים בכזה דבר. על זה אני מאוד מצטער. אנחנו מותג מספיק גדול וחזק, ואנחנו לא צריכים את הפרובוקטיביות עכשיו".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.