מנצ'סטר יונייטד היא מעצמה בכל הקשור לשיווק מוצרי המרצ'נדייז שלה, ומכניסה מהאספקט הזה כ-25 מיליון ליש"ט בשנה. אבל זה לא מונע מסגנית אלופת הפרמיירליג לרצות לגדול עוד יותר.
השדים האדומים השיקו השבוע את ה-"M Collection", קו אופנה חדש רשמי מבית היוצר של המועדון (פריט לדוגמא - בתמונה). את המוצרים ניתן יהיה לרכוש אך ורק במגה-סטור של היונייטד באצטדיון אולד טראפורד.
ג'יין דייויס מהמגה-סטור של יונייטד, אומרת: "המטרה שלנו היתה לעצב בגדים שאוהדים יאהבו ללבוש ביומיום שלהם ולאו דווקא בימים של משחקים. אלו יהיו בגדים עם יותר סטייל ופחות אלמנטים ספורטיביים".
פרטים נוספים על ה-"M Collection" ניתן למצוא כאן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.