החלק החדש בסדרת המשחקים Call Of Duty, שיצא בשבוע שעבר בעולם וגם בישראל, הצליח לייצר ביום הראשון למכירות הכנסות של 360 מיליון דולר.
מפיצת המשחק, חברת אקטיוויז'ן-בליזארד, דיווחה שכמות היחידות שנמכרו הייתה 5.6 מיליון באנגליה ובצפון אמריקה.
זהו גידול מרשים במכירות, לעומת החלק הקודם בסדרה, Modern Warfare 2, שמכר 4.7 מיליון עותקים ביום המכירות הראשון בנובמבר אשתקד.
גם ההכנסות ממכירת המשחק ביום הראשון שלו היו גבוהות יותר מהחלק הקודם - 360 מיליון דולר לעומת 310 מיליון דולר, בהתאמה.
באקטיוויז'ן-בליזארד טוענים כי מדובר בהכנסות הגבוהות ביותר להשקה של מוצר בידורי.
יום המכירות הראשון של החברה היה שאפתני, כש-12 אלף נקודות מכירה נפתחו בחצות מסביב לעולם, כדי לאפשר לגיימרים חסרי הסבלנות אפשרות להעביר לילה לבן לצד המקלדת או הג'ויסטיק שלהם.
החלק החדש בסדרה, Black Ops, יצא לפלייסטיישן 3, לאקס בוקס 360, ל-Wii ולמחשב.
האנליסט מייק היקי מג'אנקו פרטנרס מעריך כי אקטיוויז'ן-בליאזרד צפויה למכור מעל 18 מיליון יחידות מהמשחק ולהניב רווחים של 818 מיליון דולר.
"לא היה עד היום כותר שהצליח לשבור שיא מכירות שנתיים רצוף, ואנחנו בדרך לשבור את שיא המכירות שעומד על 550 מיליון דולר לחמישה ימים", אמר מנכ"ל אקטיווז'ן-בליזארד, בובי קוטיק.
המשחק הספיק לזכות בביקורות מפרגנות, כמו זו של אתר המשחקים GameSpot, שהעניק לכותר את הציון 9, כשהוא מציין שהמשחק החדש מצליח לספק חוויה מהנה במיוחד לחובבי ז'אנר הפעולה מגוף ראשון, שעומדת ברף הגבוה שסדרת המשחקים הזו יצרה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.