חברת הסטארט-אפ הישראלית Real Match, המפתחת פלטפורמה לגיוס עובדים באינטרנט, גייסה בסבב שני 4.7 מיליון דולר, בהובלת קרן ההון סיכון כרמל ונצ'רס.
בסבב הנוכחי השתתפה גם בעלת המניות בחברה, הקרן הגרמנית Baytech, שהשקיעה בסיבוב הקודם 3 מיליון דולר. סך ההשקעה בריל מץ' אחרי הכסף הוא 7.7 מיליון דולר. לדברי החברה, ההון שגויס ישמש להרחבת פעילות השיווק והמכירות בארה"ב.
במקביל לגיוס, מרסל לגרנד מונה למנכ"ל ריל מץ'. בתפקידו הקודם הוא שימש סמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי ואסטרטגיה באתר לוחות הדרושים העולמי Monster. רונן ניר, שותף בכרמל שהצטרף לדירקטוריון החברה, אמר כי "אנו שמחים על הצטרפותו של לגרנד, ומשוכנעים שריל מץ' יכולה להמשיך לצמוח ולשנות את שוק גיוס העובדים המקוון, המגלגל 10 מיליארד דולר בשנה".
תיווך מעסיקים ומחפשי עבודה
גל אלמוג, נשיא החברה; אלן שונברג, היו"ר; ודוד מרקוס, מדען החברה, הקימו את ריל מץ' ב-2007 במטרה להקים רשת לגיוס עובדים ולחיפוש עבודה, שתתווך בין מחפשי העבודה למעסיקים פוטנציאליים.
באתר יכולים המעסיקים לפרסם ללא תשלום הצעות עבודה, להיחשף רק למועמדים העונים לדרישות שהגדירו, ולשלם עבור קורות החיים של המועמדים המתאימים ביותר עבורם בלבד.
לדברי לגרנד, "הפתרון של ריל מץ' מאפשר חוויית משתמש משופרת בהרבה. כתוצאה מכך הרבה זמן וכסף נחסכים הן לארגונים המגייסים עובדים והן למחפשי העבודה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.