קבוצות הפרסום באומן-בר-ריבנאי ואדלר-חומסקי מתמודדות זו מול זו על תקציב הקמפיין שצפוי להעלות איש העסקים יצחק תשובה במלחמתו נגד העלאת תמלוגי הגז.
אדלר-חומסקי מתמודדים על התקציב באמצעות חברת-הבת LEAD. משרד נוסף שהציג פרזנטציה בנושא הואלעומק התודעה.
היקף הקמפיין צפוי לעמוד על 5 מיליון שקל, וההחלטה בנוגע למשרד הפרסום שיטפל בתקציב אמורה ליפול בימים הקרובים.
הן לקבוצת אדלר-חומסקי והן לקבוצת באומן-בר-ריבנאי יש נגיעה לתקציבי הפרסום של תשובה: אדלר-חומסקי מטפלים בתקציב הפרסום של דלק, ובאומן-בר-ריבנאי מטפלים בתקציב הפרסום של דלק מוטורס.
הקמפיין שעתיד לעלות לאוויר בנושא תמלוגי הגז צפוי להתמקד בתרומה שאמור להעניק הגז ישראלי לשוק ולכלכלה הישראלית - אל מול האלטרנטיבה של גז מצרי, אשר לטענת הקמפיין לא יתרום לשוק מאומה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.