עולם הפרסום והשיווק הופך נועז יותר ויותר - והרגולטורים מגיבים: קמפיין פרסומי של הזמרת הפופולרית ביונסה נואלס לבושם "HEAT" נפסל לשידור בבריטניה לפני השעה 19:30, כיוון שהוגדר "סקסי מדי" ו"פרובוקטיבי".
הרגולטור בבריטניה החליט כי הפרסומת אינה מתאימה לצפייה לילדים ולפיכך אישר את שידורה רק בשעות הערב.
בפרסומת מופיעה ביונסה בלבוש חושפני למדי ובשלב מסוים רוקדת מול המצלמה תוך שהיא מציגה את חזה, ירכיה וגבה.
חברת Coty UK, המייצרת את הבושם, טוענת כי הפרסומת אינה פרובוקטיבית מדי. דוברת החברה מסרה לעיתונות הבריטית כי "הפרסומת נועדה לשקף את האופי הסקסי של ביונסה ולכוון לקהל צעיר".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.