משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער יטפל בתקציב הפרסום של יצרנית בגדי-הים גוטקס, כך נודע ל"גלובס". התקציב טופל בשנה האחרונה במשרד הפרסום יהושע TBWA.
כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", נציגי גוטקס נפגשו לאחרונה עם מספר משרדי פרסום לפגישות ראשוניות. בפגישות הם דיברו על כוונה לצאת לתהליך מיתוג בהיקף כולל של כ-2 מיליון שקל.
חשיבותו של תקציב גוטקס אינו בהיקפו הכספי, שכן מדובר בתקציב קטן יחסית שטופל בעבר בעיקר במשרדי פרסום קטנים-בינוניים, דוגמת אופטימום או שמעוני-פינקלשטיין. עם זאת, מדובר במותג עם ניחוח בינלאומי, ויש להניח כי ככל מותג אופנה עם תמיכה פרסומית נכונה, הוא יוכל לאפשר למשרד שיטפל בו הצגת יכולות קריאטיביות.
בשוק העריכו כי לא מן הנמנע כי החלפת משרד הפרסום מצד גוטקס נובעת בין היתר מהשינוי שעברה גוטקס בשנתיים האחרונות, לא רק ברמה הניהולית כי אם גם ברמת המוצר. לפני כשנה תפסה מולי גראנד את מקומה כמעצבת הראשית של גוטקס במקום גדעון אוברזון, שהחזיק בתפקיד ב-7 השנים שקדמו, ושינוי זה בא לידי ביטוי בקולקציה שהציגה החברה לשנת 2010.
כיום גוטקס נמצאת בבעלות גו' שוואבל וחנן אליטוב, זאת לאחר שרכשו 50% מהאחזקות שלה תמורת 166 מיליון שקל מאפריקה ישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.