היינץ , יצרנית הקטשופ הגדולה בעולם דיווחה היום (ו') לפני תחילת המסחר בוול סטריט כי רווחי הרבעון הפיסקאלי השני עלו ב-8.6%, מעל לתחזיות האנליסטים, כאשר מכירותיה בשווקים המתעוררים זינקו בחדות. הרווח הנקי עלה ל-251.4 מיליון דולר או 78 סנט למניה בעוד שהאנליסטים ציפו לל-76 סנט למניה.
יו"ר ומנכ"ל החברה, וויליאם ג'ונסון, הגדיל את הוצאות השיווק על מנת להגדיל את מכירות הקטשופ של היינץ ברחבי העולם. מוצרים נוספים שרשמו עלייה במכירות היו שימורי השעועית בבריטניה ומשקאות המיועדים לילדים בהודו. החברה גם השיקה ברבעון האחרון מוצרים כגון דיפ & סקוויז, מארז המכיל פי 3 יותר קטשופ מהמארז הקודם.
כתוצאה משינויים בשערי החליפין רשמה החברה ירידה של 1.2% במכירות ברבעון שהסתיים ב-27 באוקטובר והן הסתכמו ב-2.61 מיליארד דולר, נמוך מציפיות האנליסטים שהיו ל-2.66 מיליארד דולר.
נציין כי בחודש האחרון רכשה החברה מפעל ליצור סויה בכ-165 מיליון דולר והיא מתכוונת להרחיב את פעילותה בסין. החברה מתכוונת להגיע למצב שלפחות 20% מהכנסותיה יגיעו מהשווקים המתעוררים עד 2013 לעומת 15% בשנה שעברה. אסטרטגיית החדירה של החברה כוללת גם החדרת מזון תינוקות לסין ולרוסיה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.