תנובה רכשה את ברייק הזהב בגמר תוכנית הריאליטי של זכיינית ערוץ 2 קשת, "מאסטר שף" - כך נודע ל"גלובס".
על-פי ההערכות בשוק, הסכום ששילמה החברה עומד על כ-70 אלף דולר לברייק של כ-45 שניות.
התוכנית "מאסטר שף" היא אחת התוכניות הנצפות ביותר בתקופה האחרונה. התוכנית הגיעה עד כה לרייטינג עונתי ממוצע של 28.2% וחשיפה של 930,000 איש במשקי-בית יהודיים. התוכנית האחרונה השיגה רייטינג של 31.3% וחשיפה של 1.1 מיליון צופים במשקי-בית יהודים.
זו הפעם הראשונה בה תנובה רוכשת ברייק זהב של תוכנית ריאליטי או בידור בסדר גודל כזה בזכיינית קשת. שותפות מסורתיות של הזכיינית הן בזק, אשר רכשה את ברייק הזהב בתוכנית "האח הגדול" בין השנים 2008-2010, ובנק דיסקונט, הנוהג לרכוש את ברייק הזהב של "כוכב נולד".
גמר "מאסטר שף" צפוי להתקיים בשידור חי במוצ"ש הקרוב, 27 בנובמבר, בשיתוף הקהל בבית. יממה לפני הגמר תשדר קשת לראשונה תכנית בישול בשידור חי עם שופטי "מאסטר שף" אייל שני, חיים כהן ומיכל אנסקי. בתוכנית תתבשל ארוחת ליל שבת מלאה, הכוללת מנה ראשונה, עיקרית וקינוח. הצופים יוכלו לבשל בזמן אמת את המנות מול מסך הטלוויזיה, ליצור קשר עם המערכת ולשאול שאלות.
בקשת אישרו כי תנובה היא רוכשת ברייק הזהב, אולם סירבו להתייחס לסכום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.