שופרסל ישיר, שירות המשלוחים של שופרסל, העלתה את דמי המשלוח ל-28 שקל, בהזמנות מתחת ל-750 שקל.
המהלך כבר מעורר הדים שליליים מצד הלקוחות, לרבות בפייסבוק ובטוויטר. התלונות עוסקות בין היתר בתחושה ששופרסל ישיר מנצלת לכאורה את העבודה שלקוחותיה הם קרייריסטים עסוקים, שהם למעשה קהל שבוי.
שופרסל הודיעה לאחרונה על מבצע שבו תיתן, כביכול, 200 שקל במתנה למצטרפים חדשים. מדובר בהטבה שניתנת על קניות חוזרת, 25 שקל מהקנייה השנייה עד התשיעית. ברשתות החברתיות כבר נשמעים קולות שתוהים האם יש קשר בין הדברים.
משופרסל נמסר בתגובה: "דמי המשלוח בשופרסל ישיר נעו בין 20-26 שקל ולא 17 שקל כפי שציינתם. בממוצע מדובר בעלייה של כ-18% ולא 65% כפי שציינתם.
"מן הראוי לציין כי שופרסל ישיר יצאה במהלך מהפכני, במסגרתו ניתן משלוח חינם ברכישת סל עיקרי (למעלה מ-750 שקל), וזאת למען חלק גדול מלקוחותינו. לא ברור למה הוזלה זו לא צויינה בכתבה.
"שופרסל ישיר הוזילה באופן משמעותי את מחירם של המוצרים הנקנים ביותר למחירי שופרסל דיל באותו מועד. לקוחות שופרסל ישיר ממשיכים ליהנות משפע המבצעים ומקנייה חכמה, חסכונית ונוחה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.