משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי זכה ב-4 פרסים בתחרות הקליאו היוקרתית שנערכה בניו-יורק. קליאו זהב הוענק למשרד בתחום החדשנות עבור קמפיין SDIA.
בעבר כבר זכה המשרד בקליאו זהב עבור פרויקט אותו הקדיש לחיילים החטופים בשנת 2008, ובקליאו ארד בחודש מאי השנה על שלט חוצות עבור חברת הסלולר אורנג'.
תחרות הקליאו היא אחת התחרויות המפורסמות בעולם הפרסום, וזו השנה ה-50 בה מחולקים פרסים מסוג זה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.