חברת צ'יפ פי סי נבחרה לשמש כשותפה במסע השיווקי החדש של מיקרוסופט העולמית למוצרים ירוקים וידידותיים לסביבה אשר יושק החודש. בתגובה, רושמת מניית החברה זינוק במסחר בתל אביב.
המסע השיווקי נועד לקדם פתרונות מחשוב ירוקים לארגונים וחברות ובמסגרתו יוצגו מוצרי צ'יפ פי.סי המבוססים על מערכות ההפעלה Windows Embedded 7 ו-Windows CE בתערוכות המאורגנות ע"י חברת מיקרוסופט וכן בתערוכות בהשתתפות חברת מיקרוסופט.
חברת צ'יפ פי.סי מייצרת ומשווקת מחשבים רזים שונים בהתאמה לצורכי הלקוח. מחשבי החברה אינם מתחממים, תופסים שטח שולחן מינימלי ובעלי אורך חיים כפול ממחשבי PC רגילים. צריכת החשמל של מוצרי החברה עומדת על 3 וואט בלבד לעומת 150 עד 200 וואט במחשבים רגילים.
במסגרת המסע השיווקי של מיקרוסופט לקידום המוצרים הירוקים, ייערכו אירועים וכנסים ברחבי העולם, שם יוצגו פתרונות המחשוב הנבחרים של שותפי מיקרוסופט ובמקביל יוצגו המוצרים באתר אינטרנט ייעודי של מיקרוסופט שיוקדש כולו ל"גרין קמפיין" - מסע השיווק הירוק של מיקרוסופט.
אורה מאיר סופר, מנכ"ל צ'יפ פי סי, מסרה כי "במיקרוסופט מתחולל בימים אלה ממש שינוי בתפיסת סביבת העבודה הממוחשבת. אם בעבר המיקוד היה על מחשבי PC - הרי שכיום, הצפי הוא למעבר הדרגתי של השוק הארגוני למחשוב רזה, העושה שימוש בטכנולוגיית ענן. ריי אוזי, ארכיטקט התוכנה הראשי של מיקרוסופט, שלח לאחרונה מזכר לעובדי החברה ובו הוא טוען כי "עידן המחשב האישי הוא עידן שחלף. המחשב השולחני, התיקיות והקבצים, הוחלפו במקבץ התקנים המתקשרים זה עם זה באמצעות שירותי ענן'".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.